2015. július 8., szerda

Nyaralás Tirolban és Vorarlbergben (Ausztria) - összefoglaló

2013-ban egy csaknem két hetes nyaralást töltöttünk Ausztriában, pontosabban Tirolban és Vorarlbergben. 2-3 naponta kerestünk új szállást, és mindig arra kirándultunk, amihez éppen kedvünk volt. Életem talán eddigi legszebb utazása volt ez. Igaz, én eleve Ausztria-mániában szenvedek, Tirol szépségeit pedig nem kell ecsetelni. Nagyon sok mindent láttunk, és még többet hagytunk ki, nem kétlem, hogy járunk majd még erre a jövőben is. :)

Szállások közül csak a legelsőt foglaltuk le itthonról, mivel nam akartuk előre megkötni, hogy mikor merre kell kirándulnunk. Mindenkinek csak javasolni tudom, ugyanis előre sokkal nehezebb néhány éjszakára foglalni szállást, ott pedig már úgy vannak vele, hogy az egyébként kiadatlan apartmannak ez talált pénz, így sokkal jobb helyeken aludtunk jobb áron. Mi ugyanis ismét apartmanokban laktunk, kellett is az egész napos kirándulásokhoz csomagolni mindig az ételt. :)

Az egyes kirándulások leírásai ismét az adott blogbejegyzéseknél olvashatóak majd.

1. nap: utazás autóval Maurach településre, az Achensee mellett.

2. nap: séta az Achensee körül gyalogosan, valamint a Dalfazer vízeséshez.

3. nap: kirándulás a Gramaialmhoz, onnét pedig egy körtúrát tettünk a Lamsenjohchüttéhez, majd a Hahnkampl (2080 m) csúcsára

4. nap: továbbutaztunk Zillertalba, ahol egy rövid sétát tettünk a Stillup völgyben, majd szállást kerestünk a következő pár napra.

5. nap: autóval elkirándultunk a közeli Schlegeisspeicherhez, innét tettünk egy gyönörű, igazi magahsegyi élményt nyújtó körtúrát.

6. nap: egy kis kitérő a Krimmli vízeséshez, amit nem csak alulről, hanem felülről is megcsodáltunk a hőségben.

7. nap: felvonózós kirándulás a 3250 m magas Hintertux gleccserre, egy kisebb gyalogtúrával és egy lélegzetelállító, gleccser alatti jégbarlang sétával.

8. nap: autóút tovább Vorarlbergbe a Silvretta/Montafon völgyön át és ismét szálláskeresés.

9. nap: a rossz időre való tekintetel kirándulás Feldkirch városkába, Vorarlberg fővárosába.

10. nap: túra a Montafon völgyből a Hohes Rad-ra.

11. nap: autóút a Bregenzerwald úton, és ismét szálláskeresés

12. nap: autós kirándulás a Boden-tóhoz, mind a svájci, osztrák és német oldalon.

13. nap: és végül egy hosszú hazaút.